wtorek, 7 stycznia 2014

Ulotne chwilę uchwycić...

Uwielbiam robić zdjęcia! Zawsze, o każdej porze , przy każdej nawet prozaicznej czynności.Od kiedy na świecie pojawił się Nasz mały człowieczek karta pamięci naszego aparatu zapełnia się w mgnieniu oka.
Każda z uchwyconych chwil jest unikatowa, niepowtarzalna, magiczna. Uwielbiam otaczać się przeszłością ujętą na fotografii. Napawać się dobrymi chwilami i umilać sobie nimi każdy kolejny dzień. 


Teraz pokój wydaje mi się pusty. Gołe ściany choć wypełnione kolorem i tak są przygnębiające. Remont oczyścił ścianę z każdej dziurki na ramkę i spowodował , że wspomnienia wróciły do albumów.
 Na szczęście gromadzimy nowe zasoby drewnianych, metalowych, plastikowych cud na nasze pamiątki. 

Zdjęcie:internet
Jeśli ktoś zapytałby mnie o wizję mojego domu... 
Nic nie jest pewne, zmienia się moda, zmieniają się pomysły. Umysł dojrzewa z czasem, dochodzi do nowych rzeczy, zmienia priorytety. Jedno jest pewne. Od progu wylewać będzie się rodzinne ciepło. Wspomnienia duże i małe.
 
czterykaty.pl
Wraz z pojawieniem się dziecka zdałam sobie sprawę z tego, że nie zatrzymam czasu. Mogę jedynie zatrzymać moment. Jedną klatkę z miliona.I tylko wtedy mogę do nich powrócić na jedną minutę. Zamykając oczy i znajdując się w tym miejscu raz jeszcze póki drobny szmer w domowym zaciszu nie przywoła mnie do rzeczywistości.
archiwum prywatne

Archiwum prywatne.
fot. Jagoda Gramala

fot. Jagoda Gramala

0 komentarze:

Blogger Template by Clairvo