piątek, 19 września 2014

Synku!

Mam takie dni kiedy siedzę przy Twoim łóżku, głaszcze Cię po małej rączce. Takie dni kiedy zdarzy mi się łezkę lub dwie uronić kiedy na Ciebie patrzę. Pojawiłeś się w Naszym życiu tak szybko, ale dopiero teraz wiem jak bardzo samotna byłam za nim stałam się Twoją mamą.



Później się budzisz. Patrzysz na mnie i się uśmiechasz.Chwytasz mnie za rękę.
Przez 20 minut patrzymy na siebie jakbyśmy musieli się upewnić,że jesteśmy razem.
Wtedy myślę, że to, że jesteś z Nami nie jest przypadkiem.


I choć wielu wyda się to śmieszne...




Wierzę, że pojawiłeś się by pokazać mi jak może wyglądać życie.


 Moje życie jest pełne Ciebie.
Moje życie jest pełne Twojego oddechu,tupotu małych stópek,rozlanego na pościeli kakao.
Już nie jestem sama.

Dziękuje Ci.



0 komentarze:

Blogger Template by Clairvo